środa, 27 lutego 2013

Nowości u mnie :)

Witajcie :)
Dzisiaj zaprezentuję kolejny post z serii co nowego u mnie ;)

Przyszła do mnie przesyłka od JM Spa & Wellness jednak niestety nie do końca taka, jaką zamawiałam. Miałam otrzymać mleka do kąpieli o zapachu róży oraz konwalii i sól do kąpieli o zapachu orchidei. Dostałam jednak inne zapachy i trzy mleka, z których i tak jestem zadowolona gdyż jestem już po pierwszych testach. Więcej szczegółów w osobnych recenzjach ;)




W ramach nawiązanej współpracy ze sklepem AleFarcik otrzymałam naszyjnik panda, który sama sobie wybrałam ;)






W poniedziałek nawiązałam współpracę z firmą GorVita i dzisiaj w ekspresowym tempie przesyłka była już u mnie ;)




18 komentarzy:

  1. Te sole do kąpieli mnie zainteresowały:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sole do kapieli wyglądają pieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne przesyłki, będzie o czym poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czekam na paczuszkę od JM :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, miłego testowania...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny naszyjnik oraz życzę miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki :) Do mnie także dotarła przesyłka od JM Spa & Wellness :)
    Ja już jutro też pochwalę się nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Naszyjnikiem zachwyciłaby się moja córka. Co do współpracy, to szkoda, że nie otrzymałaś tego, co wybrałaś...

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanego testowania; ) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)