poniedziałek, 24 września 2012

Recenzja bazy pod cienie + So Sweet Blog Award

Witam :)

Dzisiaj napiszę trochę o bazie pod cienie firmy Hean.
Nie ukrywam, że jest to moja pierwsza baza tego typu, wcześniej jakoś ich nie używałam ale zaczęły mnie już denerwować rolujące się cienie po kilku godzinach.
I wybór padł na tą bazę pod wpływem pozytywnych opinii na wizażu ;)









Co nam mówi producent?

Jest to utrwalająca i wygładzająca baza pod cienie prasowane i sypkie. Wzmacnia intensywność koloru, utrwala cienie i ułatwia ich aplikację. Nie pozostawia tłustego filmu.

A co mówię ja?

Baza ta jest niezwykle wydajna, wystarczy jej cieniutka warstwa a cienie trzymają się naprawdę bardzo długo.

Przetestowałam ją na cieniach, które bardzo krótko się trzymały na powiekach a teraz mogę się cieszyć ich niezwykłą trwałością :)

Kolorek cieni też fajnie podbija więc jest naprawdę na plus :)
Konsystencja również jest bardzo dobra.





Nie można jedynie przesadzić z jej aplikacją gdyż kiedy jest jej za dużo na powiece wtedy cienie będą się wałkować ;)

Gdy mam dłuższe paznokcie jest jedynie problem z jej aplikacją jednak pędzelek wszystko załatwi.

Kupiłam ją w Astorze za ok 13 zł.


Dziękuję również Patrycji za wyróżnienie mojego bloga w So Sweet Blog Award.


I chciałabym tym tytułem wyróżnić również pięć blogów:

http://vanillasky910.blogspot.com/





32 komentarze:

  1. Ale niespodzianka! Dziękuję bardzo za wyróżnienie:) bardzo się cieszę, ze do mnie wracasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za wyróżnienie ;** bardzo mi miło ;p

    OdpowiedzUsuń

  3. It seems to be a great shadow :)
    Congrats on the award sweetie! And thank you soooo much for the follow!!!! I’m following you back now :)
    Unfortunately you haven't “bloglovin”, but if you decide to add it on your blog, please let me know, and we can follow each other there as well, it's an easier way to keep in touch ;)
    Hope you have an amazing week full of lots of beautiful things<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I haven't bloglovin but if I decide add on my blog I write to you :)
      I hope too that you have a good week :)

      Usuń
  4. A czy można tą baze wykorzystać do zrobienia prostej kreski eyelinerem?
    Bo mi się robią jakies niesamowite zmarszczki na powiece i kreska nie wychodzi taka ładna tylko pofałdowana jakaś ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie próbowałam nigdy bo nie używam eyelinera ale można spróbować ;)

      Usuń
  5. Ja niedawno ją właśnie zrecenzowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tą bazę już od ponad roku, zużyłam pół słoiczka i nie wyobrażam sobie bez niej makijażu :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie uzywalam bazy pod cienie :)
    wyglądaja dobrze, może czas zacząc uzywać :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam, ze to rewelacyjna baza.
    Ja używam tej z Essence i jestem bardzo zadowolona :)
    Dziękuję za odwiedziny ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie :) Mieszkam od zeszłego roku w Opolu i studiuję :) Ty też?? Na czym jesteś ? :)

      Usuń
  9. Never heard about that brand before; but it looks interesting and lovely.

    Thank you for sharing.

    I'm following you now on GFC; would be pleased if you followed back.
    xoxo

    My Bathroom Is My Castle – Beauty Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie zastanawiałam się nad kupnem takiej bazy,ale musze przyznac to pewnie bardzo przydatna rzecz:) ta która opisujesz nie jest droga ,więc chyba mnie zachęciłaś :)
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawniej też nie używałam baz ale teraz już będę je kupować :)

      Usuń
  11. http://womansbeautypage.blogspot.com24 września 2012 21:59

    Kochana jesteś ;) Dziękuję za wyróżnienie :) !! Napisałam Ci odpowiedz na blogu, ale nie wiem czy zajrzałaś..poleć mi jakiś dobry podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja ogólnie rzadko się maluję, ale jak już to bazy nie używam, ale może spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Może spróbuję:) Dzięki za odwiedziny, może obserwujemy? Tylko jeśli mogę mieć prośbę to bez weryfikacji obrazkowej, strasznie mnie to irytuje. Mam zamiar nawet wypowiedzieć wojnę weryfikacji obrazkowej:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję słodkiego wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja nie używam cieni, ale mam zamiar zacząć, więc jak coś to będę pamiętać o tej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, będę musiała wypróbować tę bazę.




    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. z pewnością zajrzę do dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Great post. Gladly following you.

    Just want to let you know that I am running a Giveaway on mu blog! Maybe you want to participate!

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    GIVEAWAY on my blog!

    OdpowiedzUsuń
  19. Otagowałam Cię na moim blogu,Zapraszam do Zabawy!
    http://paznokciswiat.blogspot.com/2012/09/hello.html

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawa recenzja, ja nigdy nie stosowałam bazy , ale może kiedyś.
    Pozdrawiam. Mania. Zapraszam skromnie do mnie mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję za życzenia i też składam Ci życzenia urodzinowe!

    OdpowiedzUsuń
  22. A to będę wpadać:0
    Nie używam takich baz ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)