piątek, 3 maja 2013

Relaksująca sól do kąpieli 100% z Morza Martwego

Witajcie :)

Dzisiaj powiem parę słów na temat soli o zapachu róży Mariza.



Co nam mówi producent?

Sól z Morza Martwego to naturalna kompozycja minerałów, makro i mikroelementów (m.in.:magnezu, potasu, wapnia, żelaza, manganu) posiadająca wyjątkowe właściwości pielęgnacyjne. Kąpiel z jej dodatkiem regeneruje, oczyszcza i wygładza skórę, wspomaga redukcję cellulitu. Poprawia krążenie, łagodzi napięcie i zmęczenie. Aromat świeżych płatków róży poprawia nastrój i pobudza zmysły, działa odprężająco i kojąco. Po kąpieli skóra staje się miękka i gładka w dotyku, o delikatnym, zmysłowym zapachu.

Co mówię ja?

Sól mieści się w bardzo ładnie przyozdobionym woreczku o pojemności 200 g.
Dostępna jest również wersja w plastikowym słoiczku o pojemności 600 g.
Uwielbiam zapach róży w każdej postaci więc również i ta sól bardzo przypadła mi do gustu.
Jest to świeży, różany zapach. Co ważnie nie jest on chemiczny.
Po wlaniu do wanny bardzo delikatnie barwi wodę na różowo, dość szybko się rozpuszcza w gorącej wodzie lecz nie tworzy piany.
Kąpiel z dodatkiem tej pachnącej soli świetnie relaksuje i odpręża.
Nie wysusza skóry ani jej nie podrażnia.

Cena za 200 g to 6,90 zł.
Cena za 600 g to 19,40 zł.

 
Dodatkowo mam dla Was informację o świetnych promocjach:









9 komentarzy:

  1. Bardzo ładny produkt. Zapewne ładnie pachnie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie sól tylko do stóp, bo nie mam wanny:) chyba że jedziemy do moich rodziców:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej!

    Niestety nie widzę cię wsród lubiących na FB, a tak zadeklarowałaś. Być może wtyczka nie zadziała bo nie jesteś pierwszą osobą :). Zapraszam do polubienia https://www.facebook.com/pasjekaroliny?ref=hl

    Pozdrawiam i życzę powodzenia!

    Karolina G.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam sól od Marizy, ale o innym zapachu...:)
    Faktycznie jest fajna...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam sole do kąpieli choć różany aromat w kosmetykach nie należy do moich ulubionych ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka szkoda, że nie mam wanny.... ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sole do kąpieli :)). I zapach jak najbardziej mi pasuję. Dzięki za recenzję :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)