czwartek, 16 maja 2013

Konkurs - do wygrania vouchery na szkolenie online! :)

Witajcie :)

Przybywam dzisiaj do Was z konkursem, w którym do wygrania są vouchery na kurs online pt. Planowanie kariery czyli droga do sukcesu.

Planowanie kariery, czyli droga do sukcesu


Fundatorem nagród jest platforma szkoleniowa NetAkademia.pl :)

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich osób, które chcą pozyskać lub wzmocnić posiadane kwalifikacje zawodowe. Dla tych, którzy chcą zaplanować własną ścieżkę kariery oraz dla tych, którzy poszukują nowej pracy.

Zagadnienia kursu:

  •     Pojęcie kariery zawodowej
  •     Fazy kariery zawodowej
  •     Kluczowe kryteria planowania kariery
  •     Kompetencje ułatwiające osiągnięcie sukcesu zawodowego
  •     Zwiększenie samoświadomości
  •     Określanie indywidualnych kryteriów kariery
  •     Rodzaje celów zawodowych
  •     Koncepcja SMARTER
  •     Zasada 60/40
  •     Reguła Parkinsona
  •     Planowanie osiągnięcia celu
  •     Moja droga do kariery
  •     Matryca Eisenhowera
  •     Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej
  •     Rola profesjonalnej autoprezentacji podczas rozmowy kwalifikacyjnej
  •     Radzenie sobie z niepowodzeniami
  •     Kontrolowanie planu kariery zawodowej
  •     10 zasad efektywnego planowania kariery zawodowej
  •     Podsumowanie
  •     Test sprawdzający
  •     Certyfikat

Wartość takiego kursu to 59 zł.

A ja mam do dyspozycji dla Was 10 darmowych voucherów :)



Zgłoszenia przyjmuję pod tym postem.

Warunkiem koniecznym jest publiczne obserwowanie mojego bloga oraz podanie swojego maila :)

Spośród wszystkich zgłoszeń wylosuję aż 10 osób :)

Wzór zgłoszenia:

Obserwuję jako:
E-mail:


Macie czas do 30.05.

Serdecznie zapraszam :)


Przypominam też o trwającym konkursie z Firmoo.

Szczegóły w pasku bocznym.



12 komentarzy:

  1. Ojej! Pewnie jako pierwsza zgłoszona nie mam szans, ale to jest coś, czego szukam!

    Obserwuję jako: Testerka
    E-mail: mojkosmetycznypunktwidzenia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się. :)
    annaszuba@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także jestem chętna...:D

    Obserwuję jako MTTEAM
    mt.team123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super chętnie spróbuję :)
    obserwuję jako: Judyta
    email: judytazakrzewska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy "konkurs" ;)
    obserwuję jako: Kaprysek
    mail: kaprysek246@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :) a co mi tam :D a jaki jest czas realizacji tego kursu, w sensie, czy jest wyznaczona data, kiedy go muszę wykorzystać? :)

    Obserwuję jako: Patrycja Miczek

    Mail: cosmetics.reccomending@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co mi wiadomo to kupony są ważne do początku lipca :)

      Usuń
  7. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako kamibalancee
    mail: orikami26@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)