piątek, 26 października 2012

Odpowiedzi na 2 TAGi

Witajcie :)
Zostałam ostatnio oTAGowana a więc dzisiaj odpowiem na 2 a następnym razem na jeszcze jeden.


TAG "Moje włosy w pigułce"

Zostałam oTAGowana przez Lenkę oraz Anię :)
Dziękuję Wam dziewczyny :)



1. Twój naturalny kolor włosów:
 Naturalny... Kiedy to było... ;p Przed farbowaniem na czarno moim naturalnym kolorem był ciemny brąz.

2. Twój obecny kolor włosów:
Czarny.

3. Aktualna długość włosów:
Za łopatki.

4. Długość, na jaką chciałabyś zapuścić:
Pasuje mi taka jaka jest :)

5. Jak często podcinasz końcówki?
Ostatnio niestety rzadziej. W ogóle nie lubię chodzić do fryzjera bo nigdy nie jestem zadowolona. Dla niektórych podcięcie końcówek wiąże się z obcięciem kilkunastu cm ;/

 6. Twoje włosy są proste, kręcone czy falowane?
Falowane.

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
Szczerze mówiąc nie wiem ;p

8. Jakie są Twoje włosy (np. suche, przetłuszczające się itp.)?
Przetłuszczające się u nasady, bardziej suche przy końcach.

9. Jak wygląda Twój rytuał codziennej pielęgnacji?
Włosy myję co drugi dzień, oczywiście w razie potrzeby częściej. Zawsze po umyciu nakładam odżywkę lub maskę a końcówki zabezpieczam jedwabiem. Staram się w ogólne nie używać suszarki.

10. Czego nie lubią Twoje Włosy (np.wiatru, silikonów,wszystko co przyjdzie do głowy)?
Na pewno deszczu i śniegu.

11. Co lubią Twoje włosy (np. olejowanie)?
Odżywki, maski.

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
Praktycznie zawsze mam je rozpuszczone :)

13. Gdyby włosy umiały mówić, to co by powiedziały?
Nie farbuj nas zbyt często ;)

14. Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację?
Od kilku miesięcy kładę większy nacisk na ich pielęgnację, używam regularnie odżywek, masek itd.



TAG "Moje blogowe sekrety"
Zostałam oTAGowana przez Anię :)
Dziękuję :)





Zasady:
1. Zamieść baner w poście odpowiadającym na TAG.
2. Napisz kto cię o tagował i zamieść zasady zabawy.
3. Odpowiedz na wszystkie pytania.
4. Zaproś do zabawy 5 innych blogerek.

 1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga prowadzę dokładnie od 24.08.2012 r. Staram się dodawać posty co 2 dni oczywiście jeśli czas na to pozwala. Zdarza się również, że piszę posty codziennie lub 2 razy dziennie w szczególnych przypadkach :)
2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Zaglądam kilka razy dziennie. Najpierw czytam pocztę a zaraz później bloga.

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Nie wszyscy :)
4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?
Najbardziej interesuję mnie recenzje kosmetyków :)
5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Nie zazdroszczę.
6. Czy zdarzyło ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
 Nie.
7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Niestety zdarza mi się to coraz częściej, niedługo zbankrutuję tym bardziej, że nie pracuję ;p
8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
              Na pewno to, że staram się większą uwagę przywiązywać do składów kosmetyków, które mam zamiar kupić.

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Na podstawie własnych doświadczeń dotyczących danych produktów.
10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?
                                   Nie i mam nadzieję, że się to nie zdarzy :)


Do TAGów zapraszam wszystkie chętne osoby, które jeszcze nie odpowiadały na nie :)






11 komentarzy:

  1. mam podobne odczucia do podcinania końcówek. zawsze "ups" zetnie im się nieco za dużo:/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tak samo z tymi składami kosmetyków, nigdy na nie nie zwracałam uwagi a teraz znam nawet te które nam szkodzą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje też nie lubią farbowania, ale jak tu się obyć...
    PS. A mnie właśnie te czekoladki jako pierwsze wpadły w oko...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne odpowiedzi :)
    Dziękuję za udział w rozdaniu i wizytę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe odpowiedzi.:)
    Pozdrawiam. Mania. Zapraszam mania1269.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci w sekrecie, że Twój post jest :D za niedługo się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też zwracam większa uwagę na składniki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez miałam odp. na te tagi ;0
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje włosy powiedziałąby to samo ! :>

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)