czwartek, 15 stycznia 2015

Przegląd gazetek promocyjnych

Witajcie :)

Dzisiaj zapraszam Was na przegląd najnowszych gazetek promocyjnych.

1. Rossmann. Obowiązuje od 9.01. Całość dostępna tutaj.




2. Biedronka. Kuchnia pełna koloru. Będzie obowiązywała od 22.01. Całość dostępna tutaj.




3. Biedronka. Włoskie smaki. Całość dostępna tutaj.

      Viewer_small_09

      


4. Kaufland. Obowiązuje od 15.01. Całość dostępna tutaj.




5. Lidl. Część będzie obowiązywała od 19.01, a część od 22.01. Całość dostępna tutaj.




6.  Pepco. Obowiązuje od 16.01. Całość dostępna tutaj.




7. Auchan. Obowiązuje do 14.01. Całość dostępna tutaj.




8. Tesco. Obowiązuje od 15.01. Całość dostępna tutaj.




9. Carrefour. Obowiązuje od 14.01. Całość dostępna tutaj.







12 komentarzy:

  1. oooo widzę kilka fajnych ofert:)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno wpadnę tu i tam na zwiady może coś kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się spodobała skrzynia w jednej z gazetek:) byłaby idealna na maskotki córki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, jak zwykle najbardziej kusi mnie Biedronka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do Lidla po pościel bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze! Znowu kidl mnie zaskakuje! ;) Spodobał mi sie kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie nadzwyczajnie nic nie zainteresowało ;<

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie odwiedzę te sklepy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kombinezon z Lidla mega, szkoda, ze takie małe rozmiary :/

    OdpowiedzUsuń
  10. W Lidlu widzę kilka ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)