niedziela, 31 lipca 2016

Adidas, Fizzy Energy, dezodorant z atomizerem

Witajcie :)

Muszę przyznać, że często goszczą u mnie zapachy Adidas. Zazwyczaj są świeże, słodkie, z delikatną kwiatową nutą, czyli takie, jakie lubię. Dzisiaj przedstawię dezodorant z atomizerem Fizzy Energy.



Adidas Fizzy Energy to nowy zapach dla energicznych i zabawnych kobiet poszukujących odrobiny szaleństwa. Wyraźny, żółty kolor niesie ze sobą świeżość, energię i zabawę. W nucie głowy znajdziemy grejpfruta, czerwone jabłko i ananasa, nuta serca to zielona papaja, jaśmin i żółta kamelia, zaś bazę stanowi drzewo cedrowe, fiołek oraz piżmo.


Dezodorant znajduje się w szklanej buteleczce o pojemności 75 ml.
Atomizer się nie zacina, jest wygodny w użytkowaniu i aplikuje odpowiednią ilość produktu.


Zapach jest delikatny, orzeźwiający, ale jednocześnie soczysty i owocowy.
Mimo wszystko w żaden sposób nie przytłacza ani nie przyprawia o ból głowy, nie jest także mdły.
Dodaje energii, zwłaszcza w letnie i upalne dni, kiedy potrzebujemy dużego orzeźwienia, choć przyznam szczerze, że zimą również lubiłam go używać.
Zapewnia przyjemny zapach i uczucie świeżości.
Na skórze utrzymuje się do kilku godzin, ale spryskane nim ubrania pachną do samego wieczora.

Na iperfumy.pl kosztuje ok. 16 zł





8 komentarzy:

  1. Bardzo lubię te zapachy :D Mam właśnie zieloną, fioletową i różową wersję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za produktami kosmetycznymi Adidas, ale zapachy mają ciekawe, jednak najbardziej podoba mi się pomarańczowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardziej wolę różową wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię zapachy Adidas,niestety nie są zbyt trwałe.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie, że tak tani dezodorant ma trwały zapach

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go, jest lekki i świetnie sprawdza się latem ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)