piątek, 8 lipca 2016

Wibo, paleta do konturowania 3 Steps To Perfect Face

Witajcie :)

Gdy po raz pierwszy zobaczyłam paletkę do konturowania twarzy od Wibo, to od razu wiedziałam, że muszę ją mieć. Zakupiłam ją w Rossmannie podczas promocji -49%, więc cena była tym bardziej atrakcyjna.



Paleta do konturowania twarzy Wibo 3 Steps to perfect face została zaprojektowana z myślą o konturowaniu twarzy. Składa się z trzech niezbędnych elementów do wykonania tego typu makijażu.
W skład palety do konturowania twarzy Wibo 3 Steps wchodzą:
- Rozświetlacz nadający złocisty blask bez pozostawienia koloru, idealnie rozprowadzająca się formuła zapewnia efekt rozświetlenia na wiele godzin.
- Bronzer nadaje opalony odcień skóry w klasycznym odcieniu, dzięki umiejętnemu użyciu można wykreować idealny kształt twarzy.
- Róż w najbardziej pożądanym odcieniu z perłą holograficzną. Daje niesamowity odcień różu ze złotą poświatą. Idealna aplikacja, wystarczy jedno muśnięcie aby uzyskać subtelny odcień promiennych policzków ze złotą poświatą.


Produkt o gramaturze 10 g znajduje się w kartonowym opakowaniu, a z tyłu znajduje się przykładowa instrukcja jego użycia.
Kasetka jest plastikowa, dość porządnie wykonana, zaopatrzona w lusterko.


Posiada perfumowany zapach, co mi nie przeszkadza, ale tego typu kosmetyk mógłby pachnieć mniej intensywnie.


Zarówno bronzer, rozświetlacz jak i róż posiadają bardzo dobrą pigmentację, przy czym najbardziej napigmentowany jest rozświetlacz.
Bronzer troszeczkę pyli, ale nie jest to zbytnio uciążliwe, reszta tego nie robi.
Mam dość bladą skórę i bronzer bardzo ładnie się na niej prezentuje, nie jest pomarańczowy i nie tworzy plam. Myślę, że nie podpasuje osobie z ciemną karnacją, gdyż może okazać się za jasny.
Rozświetlacz i róż bardzo ładnie rozświetlają skórę, nie jest to żaden tandetny błysk ani efekt kuli dyskotekowej, wprost przeciwnie, bo cera jest ożywiona i promienna.


W ciągu dnia bronzer troszkę się ściera, ale robi to stopniowo. Róż i rozświetlacz są dłużej widoczne na mojej skórze.
Myślę, że jest to godna polecenia paletka, zwłaszcza dla początkujących.
Kosmetyk nie podrażnił mnie ani nie uczulił.

Dostępna jest w Rossmannie i kosztuje 19,99 zł







14 komentarzy:

  1. Jedna z ulubionych paletek do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie umiem konkurować:((((

    OdpowiedzUsuń
  3. mam bardzo podobaną paletę ze sleeka i uwielbiam, ją a najbardziej i najczęściej używam rozświetlacz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla początkujących dziewczyn będzie rewelacyjna.
    U mnie na blogu rozdanie, a w nim pomadka Lancome. Serdecznie Cię zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozświetlacz bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Omijam ostatnio kosmetyki tej firmy. Coraz gorsza jakość wg mnie... :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiam się nad tą paletką, słyszałam o niej wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej paletki, lecz cena zakupu faktycznie korzystna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)