poniedziałek, 25 lipca 2016

Balea, szampon nabłyszczający figa & perła

Witajcie :)

W dzisiejszym wpisie przedstawię szampon nabłyszczający figa & perła od Balea. Zużyłam go już prawie w całości, a więc nadeszła odpowiednia pora na jego recenzję.



Szampon zawierający ekstrakt z fig i perły a także kompleks witamin B3 i B5, odżywia włosy nadając im jedwabistą gładkość oraz połysk i sprężystość. Nadaje się do stosowania codziennego. Neutralne pH, produkt przebadany dermatologicznie, bez silikonów.




Szampon znajduje się w standardowym, plastikowym opakowaniu zamykanym na klik o pojemności 300 ml.
Nic się nie zacina, a otwór jest odpowiedniej wielkości.
Jego konsystencja jest odpowiednia, bliżej jej do rzadkiej niż gęstej, ale mimo wszystko nic nie przelewa się pomiędzy palcami.
Przyjemnie pachnie, troszkę słodkawo, ale zapach ten nie utrzymuje się na włosach.
Jest perłowy i obawiałam się obciążenia, bo moje włosy mają do tego tendencję, ale gdy użyję go w odpowiedniej ilości, to nic takiego nie ma miejsca.
Dobrze oczyszcza, świetnie się pieni, nie plącze włosów.
Nie podrażnił mnie, nie uczulił, ani nie spowodował łupieżu.
Myślę, że jest to dobry szampon do codziennego stosowania.

Tego typu szampony Balea kosztują ok. 0,55 €, a w naszych polskich drogeriach internetowych ok. 6 zł







3 komentarze:

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)