środa, 8 października 2014

Soki na Dzień Dobry

Witajcie :)

Jakiś czas temu otrzymałam od Pana Mikołaja propozycję przetestowania soków. A, że soczki bardzo lubię i chętnie piję, to oczywiście bardzo chętnie się zgodziłam. Otrzymałam 4 smaki, o których napiszę parę słów poniżej.


Na początek jednak parę słów o firmie:

Firma Quick Fresh rozpoczęła swoją działalność w 2012 roku. Jest ona właścicielem marki Dzień Dobry. Fundamentem a zarazem największym potencjałem firmy jest bogate oraz wieloletnie doświadczenie w przemyśle spożywczym całego zespołu pracowników. Dzięki temu firma rozwija się w szybkim tempie i wciąż udoskonala swoje produkty, co przekłada się na ich dobrą jakość. Doskonałe produkty natomiast sprawiają, iż wzrasta zadowolenie naszych klientów, a to stanowi priorytet firmy. 

Do produkcji naszych soków wykorzystujemy wyłącznie starannie wyselekcjonowane owoce i warzywa pochodzące od sprawdzonych dostawców, stosujących Dobrą Praktykę Rolniczą. Marka Dzień Dobry zajmuje się produkcją soków 100%, która odbywa się w nowoczesnym parku maszynowym z zachowaniem wdrożonych w zakładzie zasad GHP/GMP oraz zgodnie z systemem HACCP. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumenta stworzyliśmy bogatą ofertę naturalnie smacznych soków jednodniowych oraz pasteryzowanych m. in.: jednodniowy sok marchewkowy, jednodniowy sok marchewkowo-selerowy, sok z kiszonej kapusty, buraczkowy, mętny sok jabłkowy, jabłkowo-buraczkowy, jabłko-granat, jabłkowo-żurawinowy, pomarańczowy oraz sok borówkowo-jabłkowy. 

Wysoką jakość naszych soków potwierdzają wyniki badań przeprowadzanych w zakładowym oraz zewnętrznych, akredytowanych laboratoriach. Poprzez pasję, świeżość spojrzenia oraz zaangażowanie pragniemy osiągać najwyższą jakość naszych produktów oraz usług.

Teraz przejdę do poszczególnych smaków soków:

1. Mętny sok jabłkowy





2. Sok jabłkowo-żurawinowy




3. Sok grejpfrutowy




4. Sok z granatu




Moja opinia:

Soki znajdują się w szklanych, przezroczystych butelkach o pojemności 250 ml.
Na każdym z nich znajduje się etykieta, na której znajduje się opis danego soku oraz wartość odżywcza.
Bardzo się cieszę, że są to soki naturalne, zdrowe, bez żadnych dodatkowych ulepszaczy, a osad, który znajduje się na dole każdego z nich również jest pochodzenia naturalnego. Aby się go pozbyć wystarczy przed spożyciem wstrząsnąć butelką.
Mi osobiście najbardziej posmakował sok jabłkowy. Jest słodziutki, czyli taki, jakie lubię. Na szczęście cukier w nim zawarty także jest pochodzenia naturalnego.
W soku jabłkowo-żurawinowym bardziej wyczuwalne jest jabłko, ale nie jest on taki słodki jak typowy jabłkowy, ponieważ wyczuwam w nim delikatnie kwaskową nutkę. Również go polubiłam.
Sok z granatu jest kwaskowy, więc idealnie gasi pragnienie. Ja osobiście nie przepadam za smakiem granatu, więc nie polubiłam się z nim do końca. Ale jeśli lubicie tego typu smaki, to polecam spróbować ;)
Sok grejpfrutowy jest gorzkawy, również świetnie gasi pragnienie. Pijąc go czułam prawdziwy smak grejpfruta.

Podsumowując, soki są pochodzenia naturalnego, są zdrowe i cieszę się, że miałam możliwość ich spróbowania.

Do wyboru jest wiele różnych smaków m.inn. marchewkowy, pomarańczowy, mandarynkowy, jabłkowo-buraczkowy, z kapusty kiszonej i sporo innych, więc myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie :)

Koszt takiego soczku wynosi ok. 3-4 zł.

Więcej na ich temat znajdziecie tutaj.



20 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie soki, na pewno są smaczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te soki muszą byc baardzo smaczne!: )no i zdrowe: )

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie cztery chciałabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi by chyba najbardziej posmakował sok jabłkowo-żurawinowy :) A granata lubię zjeść. Sok nie wiem czy by mi posmakował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypiłabym takie soczki, pychotka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam naturalne soki, często sama wyciskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for supporting my blog all these while. My blog has moved to JoshuaHideki.com so if you'd like to continue following us, please follow my new website!! :) ありがとございます!!

    http://JoshuaHideki.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe świetna nazwa soczków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie soki, wyglądają zachęcająco. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale muszą być pyszne, mam ochotę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)