wtorek, 7 października 2014

Kolejny przegląd gazetek promocyjnych

Witajcie :)

Dzisiaj kolejny post z serii luźniejszych, a mianowicie przegląd gazetek promocyjnych. Zewsząd kuszą promocjami, szkoda, że w portfelu niewiele ;) 
Na weekend jadę na Śląsk, więc oprócz wizyty w Parku Wodnym w Tarnowskich Górach mój Luby dał się namówić na Silesię i Galerię Katowicką. Bardzo lubię odwiedzać te galerie, bo w Opolu niestety są one dużo mniejsze, a co za tym idzie i wybór mniejszy ;) Mam to szczęście, że nigdy nie narzeka, jak przebywamy w galerii praktycznie od otwarcia do zamknięcia, tylko jeszcze chodzi między półkami i wyszukuje mi różne rzeczy. Muszę kupić sobie jakieś jesienne buty i kurtkę, ale czy nam coś wpadnie w oko, to się okaże :)

Dość gadania i przechodzę do gazetek :)

1. Rossmann. Gazetka obowiązuje od 1.10. Całość dostępna tutaj.



2. Carrefour. Gazetka obowiązuje od 8.10. Całość dostępna tutaj.



3. Pepco. Gazetka obowiązuje od 3.10. Całość dostępna tutaj.



4. Lidl. Gazetka obowiązuje od 6.10. Całość dostępna tutaj.



5. I kolejna gazetka Lidla. Ta obowiązuje od 13.10. Całość dostępna tutaj.



6. Biedronka. Gazetka obowiązuje od 13.10. Całość dostępna tutaj.




Zainteresowało Was coś? :)




17 komentarzy:

  1. szczególnie ostatnia biedronkowa gazetka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawsze zakładam, że nie będę już oglądała żadnych gazetek promocyjnych, ale w tym temacie mam zdecydowany brak silnej woli ;)
    p.s. Park Wodny w Tarnowskich Górach czasami odwiedzam i ja :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja bluzkę wiązaną z Lidla już kupiłam, w rzeczywistości jeszcze ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biedronkowa gazetka mnie zaciekawiła najbardziej :) Jeszcze do Rossmanna muszę wpaść po kilka rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Micel z Bielendy w Rossmannie mnie kusi bardzo :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja muszę właśnie pójść do Pepco i Biedry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te promocje wiedzą jak zachęcić klientów a, mnie to już w szczególności ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja staram się tym razem też nie suksić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aj wszystkie sklepy kuszą tymi promocjami ... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. super organizery, zobowiązałam się nie kupować w październiku żadnych kosmetyków i na razie dobrze mi idzie.

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie brakuje mi polskich sklepów i drogerii :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne oferty. :)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. mi wpadły w oko te organizery z Biedry i spodnie z Lidla :) kupiłam tam już kilka par i są świetne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)