wtorek, 9 lipca 2013

Krem do rąk i paznokci z aloesem

Witajcie :)

Dzisiaj napiszę parę słów na temat kremu do rąk i paznokci, który otrzymałam od JM Spa&Wellness.




Co nam mówi producent?



Co mówię ja?

Krem znajduje się w plastikowej, odkręcanej tubie o pojemności 100 ml.
Znajdują się na nim wszystkie ważne informacje takie jak opis produktu, skład, data ważności.
Jego konsystencja jest kremowa i lekka.



Zapach jest przyjemny i delikatny. Dla osób, które nie lubię zbyt mocnych i drażniących woni będzie z pewnością odpowiedni.
Krem błyskawicznie się wchłania i nie pozostawia tłustej, lepkiej warstwy.
Co do nawilżenia to jest ono średnie jednak nie jestem właścicielką suchej skóry i dla mnie jest ono wystarczające.
Jest to produkt bardzo dobry na okres wiosenno-letni, na zimę byłby z pewnością za słaby.
Mimo wszystko jestem z niego zadowolona, jest to dobry krem za przyzwoitą cenę :)

Jego cena to 5,40 zł.

Dostępny tutaj.



14 komentarzy:

  1. Jak na lato to ok. Ale ja już mam swoich faworytów :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że nie zostawia warstwy, bo czasami jest to denerwujące w kremach

    OdpowiedzUsuń
  3. warto wiedzieć:)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. To dla moich suchych dłoni nie byłby dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię się z kosmetykami GP, ale jeszcze nie miałam ich kremu do rąk, bo akurat ich kremu do rąk niekoniecznie mnie kuszą ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten krem, ale w wersji jaskółcze ziele i uważam, że jest rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na lato w sam raz... gorzej z okresem zimowym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawie się zapowiada, choć u mnie teraz na pierwszym Balea owoce leśne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam sie z ataką cenę choć ja mam swój ulubiony z dove:0

    OdpowiedzUsuń
  10. też mam ten krem całkiem dobry, choć wolę jaskółcze ziele

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)