sobota, 29 września 2012

Żel pod prysznic Aile + zamówienie z nocanki + odbiór wygranej

Witajcie :)
Dzisiaj napiszę troszkę o żelu pod prysznic, który jako jeden z wielu stoi sobie w łazience.

Mam na myśli ten żel z Kauflandu:





Zawiera w sobie kompleks witamin i proteiny ryżu.
Zapach bardzo przyjemny, delikatny.
Według mnie pachnie naprawdę świetnie, dobrze się pieni.

Zapachów do wyboru akurat jest sporo więc każdy znajdzie pewnie coś dla siebie :)

To już mój drugi z tej serii, wcześniej miałam inny zapach.
W jakieś właściwości pielęgnujące żeli pod prysznic nie wierzę, dla mnie żel ma po prostu ładnie pachnieć i myć.

A ten całkowicie spełnia swoje zadanie.
Jedynie konsystencja mogłaby być trochę mniej rzadka ale mi to wcale nie przeszkadza.

I cena niziutka a pojemność 750 ml więc naprawdę dużo :)

 Cena w Kauflandzie to niecałe 2 zł :D

Jak za darmo ;)


Wczoraj przyszło również moje zamówienie z nocanki.
A zakupiłam:


- cień mineralny L'Oreal 09 Topaz Shimmer
- składany pędzel do pudru, różu
- szklany pilniczek


Również wczoraj przy okazji zakupów w Rosmannie odebrałam nagrodę, którą wygrałam na rossnet.






Między innymi ja zostałam wybrana z ponad 19 tys osób :)
Cieszę się, że moja wypowiedź się spodobała komisji :)

Miał być krem do cery normalnej i mieszanej i tak też pisało na kartonie, jednakże po otwarciu moim oczom ukazał się krem do cery suchej i wrażliwej. Jestem zadowolona, że coś udało mi się wygrać ale po co dawali wybór jak i tak dali nie to co chciałam. Napisałam już do nich w tej sprawie, niech chociaż wiedzą ;) Mam cerę mieszaną a potestuję do cery suchej i wrażliwej.






A od wtorku UO witaj, koniec wakacji ;/








14 komentarzy:

  1. taki kremik to mi by się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki ;))
    Ja niestety od poniedziałku już :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi mnie ten żel pod prysznic :) oraz również gratuluję wygranej :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też od wtorku zaczynam, ale musi być dobrze ;]
    żel pod prysznic faktycznie ciekawy, skoro myje i pachnie, to nieważne ile kosztuje ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już dawno niczego nie wygrałam... (;

    OdpowiedzUsuń
  6. Przymierzam sie do kupna jakiegos pedzla..ale nie mam kompletnie pojecia jaki bedzie trafnym wyborem

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten zel pod prysznic brzmi fajnie!
    A jesli tego kremu nie lubis, moze dasz mamie? Moja zawsze sie cieszy, gdy moze cos testowac.
    Moc pozdrowien!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog ;d

    Dodałam się do obserwatorów i liczę na to samo: http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. a jak cenowo z tymi pędzlami ?:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)