wtorek, 18 września 2012

Wellaton + przesyłka Cif

Witajcie :)

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją farby do włosów, której jestem wierna od dość dawna i nie zamienię jej na żadną inną. A mianowicie chodzi mi o Wellaton w piance.

Farbuję zawsze na kolor czarny więc wypowiadam się tylko o tym kolorze.


Dzięki piance aplikacja jest naprawdę bardzo wygodna.
Kolor jest bardzo intensywny i co najważniejsze bardzo trwały.
Dawniej musiałam co trochę je farbować co się wiąże z ich osłabieniem a teraz farbuję znacznie rzadziej.
Spokojnie kolor jest w stanie wytrzymać 3 miesiące. Nie mówię tu o odrostach bo te jak wiadomo w miarę wzrostu włosów pojawiają się niezależnie od farby.
Z kolorem nic się nie dzieje, pomimo pobytu na słońcu nie blaknie.
Ta farba to był strzał w dziesiątkę :)
A co najlepsze wypatrzył i wybrał ją mój Skarbek ;D

W zestawie jest również dołączone serum, które ma za zadanie przedłużyć trwałość koloru.
Pięknie pachnie kokosem, powoduje, że włosy są miękkie, lśniące i łatwo się je rozczesuje :)

Regularny koszt tej farby to ok 23 zł. Tu na zdjęciu jak widać udało mi się ją kupić po promocji za 17,99 zł. A raz nawet za niecałe 14 zł :)

Dzisiaj również w skrzynce znalazłam darmową próbkę Cif, którą zamawiałam na facebooku :)







I przypominam również, że jeżeli liczba obserwatorów wzrośnie do 100 to będzie rozdanie :)



12 komentarzy:

  1. Widzę podobny Cif jak u mnie :D

    Ja również jestem wierna jednej piance do farbowanie ale schwarzkopf taka fioletowa :) Ostatnio skusiłam się na taką co jest w pojemniczku i okazała się beznadziejna , strasznie rzadka ,wodnista i było jej bardzo mało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no tak tak :D

      Ja ogólnie ze Schwarzkopf byłam zadowolona ale ze zwykłej, nie w piance ale ta mi dużo bardziej odpowiada :)

      Usuń
    2. A innej w piance nie miałam tylko tą i od razu mi podpasowała :)

      Usuń
  2. osobiście nie farbuje włosów, ale na pewno zapamiętam tą farbę, chociażby ze względu na to, że serum ma zapach kokosu ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie farbowałam włosów hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też nigdy nie farbowałam włosów ale właśnie wróciłam od fryzjera i po raz pierwszy pofarbowałam włosy w stylu ombre:)

    zapraszam na nowy wpis który może stać się dla ciebie interesującą ofertą:)
    http://efffastyl.blogspot.com/2012/09/sukienki-sweterki-bluzeczki.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem wierna farbie z Joanny :) a i też dzisiaj otrzymałam próbkę CIF :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog :)
    obserwujemy? ja chętnie jak zaobserwujesz to napisz a ja zrobię to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Skąd Wy dostajecie te wszystkie próbki.. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uzywałam farb z tej serii piankowej i na prawdę są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy blog!
    Obserwuję :)

    Ps. Zapraszam na mój blog z pierzastą i niepierzastą biżuterią :)
    oduchadoucha09.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)