wtorek, 11 września 2012

Żel do golenia z Joanny

Witajcie :)
Od lat do golenia używałam pianek, byłam z nich zadowolona ale postanowiłam, że w końcu kupię jakiś żel i dobrze zrobiłam :)
Zapewne go znacie:



Co mówi producent?

Unikalna formuła żelu do golenia Sensual została opracowana specjalnie dla delikatnej kobiecej skóry. Żel rozcierany na wilgotnym ciele zmienia się szybko w kremowa pianę, która zmiękcza włókno włosa oraz zapewnia łagodne i dokładnie golenie. Po zabiegu skóra staje się jedwabiście gładka i miła w dotyku. Żel zawiera ekstrakt z rumianku, który działa na skórę nawilżająco i łagodząco. Polecany do golenia zarówno nóg, jak i delikatnych obszarów pach, rąk i okolic bikini.


A co sądzę ja?

Jest to naprawdę bardzo dobry żel. Wystarczy niewielka ilość produktu aby jego konsystencja zamieniła się w piankę czyli jest bardzo wydajny. Jest niezwykle delikatny, w ogóle nie podrażnia. Pianka ta daje dobry poślizg dzięki temu ułatwia nam golenie. Zapach ma bardzo przyjemny. Pompka bardzo wygodna, pozwala kontrolować ilość wydobywanego produktu.

Jednym słowem to co obiecuje producent jest prawdą :)

Cena w Astorze to ok 10,90 zł.

 

6 komentarzy:

  1. Nie próbowałam powiem szczerze :))

    OdpowiedzUsuń
  2. To moje pierwsze opakowanie i już wiem, że nie ostatnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze nie testowałam ale szczerza mam już dość podrażnionych nóg i wysuszonych do tego po goleniu :/ być może się skuszę gdy będę miała większy przypływ kaski:) a ty skąd pochodzisz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Być może skuszę się - bo tej jeszcze nigdy nie miałam :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o tym zapachu jeszcze nie miałam, ale miała o zapachu melona i jest cudowny zarówno pod względem zapachu, jak i koloru, ale co do działania pewnie oba są tak samo godne polecenia ;]
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę kiedyś ten z melonem wypróbować :) Na razie wzięłam konwalię bo piankę miałam ostatnio melonową i chciałam coś innego :) Ja również obserwuję :)

      Usuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)