środa, 20 kwietnia 2016

Adidas, Fruity Rhythm, dezodorant z atomizerem

Witajcie :)

Dzisiaj postanowiłam, że podzielę się z Wami swoją opinią na temat zapachu Adidas Fruity Rhythm. Myślę, że jest on naprawdę godny uwagi.




Energetyczny zapach Fruity Rhythm kryje w sobie zapał do życia i stworzony jest dla kobiet, które czerpią radość z każdego dnia.

Nuty zapachowe:
Nuta głowy: czarna porzeczka i malina
Nuta serca: cyklamen i frezja
Nuta bazy: piżmo


Dezodorant znajduje się w szklanej buteleczce o pojemności 75 ml.
Posiada atomizer, który się nie zacina, więc możemy aplikować taką ilość produktu, jaką chcemy.


Zapach jest bardzo przyjemny, kwiatowo-owocowy i całkowicie wpisuje się w moje preferencje.
Nie jest mdły ani przytłaczający, wprost przeciwnie. Jest żywiołowy, rześki oraz energetyzujący.
Jest idealny na wiosenne i letnie dni, choć przyznam szczerze, że lubiłam go również używać zimą, aby przywołać sobie letnie wspomnienia.
Jeśli chodzi o trwałość, to na skórze utrzymuje się do kilku godzin, natomiast na ubraniach potrafi wytrzymać od rana do wieczora. A i czasem czuję jeszcze go na drugi dzień.

Jeśli, tak jak ja, lubicie takie kwiatowo-owocowe zapachy, to z pewnością ten Adidas przypadnie Wam do gustu.

Na iperfumy.pl kosztuje obecnie 14,91 zł






4 komentarze:

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)