piątek, 5 czerwca 2015

Przegląd najnowszych gazetek promocyjnych

Witajcie :)

Dzisiaj na całe przedszkole było 15 dzieci, więc w końcu odpoczęłam trochę od ciągłych krzyków, od razu lepszy komfort dla uszu :) A jutro wybywamy poza miasto do Olszowej do Parku Miniatur Sakralnych, mam nadzieję, że pogoda dopisze :)

Na dzisiaj przygotowałam luźny post z przeglądem najnowszych gazetek promocyjnych.

1. Rossmann. Obowiązuje od 30.05. Całość dostępna tutaj.





2. Biedronka. Obowiązuje od 5.06. Całość dostępna tutaj.





3. Biedronka. Letnią porą modnie i aktywnie. Będzie obowiązywała od 8.06. Całość dostępna tutaj.





4. Lidl. Będzie obowiązywała od 8.06. Całość dostępna tutaj.





5. Kaufland. Obowiązuje od 3.06. Całość dostępna tutaj.





6. Tesco. Obowiązuje od 2.06. Całość dostępna tutaj.





7. Carrefour. Obowiązuje od 2.06. Całość dostępna tutaj.





8. Douglas. Obowiązuje od 1.06. Całość dostępna tutaj.








2 komentarze:

  1. Ja ostatnio mam szał na kupowanie ciuchów, więc może popatrze na nie jak będę w którymś sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne te promocje ;) rozejrzę się za niektórymi ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)