czwartek, 13 listopada 2014

Gazetki promocyjne - przegląd

Witajcie :)

W ostatnim czasie pojawiło się sporo nowych gazetek promocyjnych, a więc przyszedł czas na ich przegląd. Muszę przyznać, że bardzo lubię oglądać takie gazetki, nawet jeśli nie mam w planach żadnych zakupów :)

1. Rossmann. Obowiązuje od 10.11. Całość dostępna jest tutaj.



2. Biedronka. Domowe sprzątanie cz.3. Obowiązuje od 13.11. Całość jest dostępna tutaj.




3. Biedronka. Gazetka z propozycjami prezentów dla każdego. Jest naprawdę obszerna i muszę przyznać, że jest w czym wybierać :) Będzie obowiązywała od 17.11. Cała do obejrzenia tutaj.








4. Lidl. Gazetka będzie obowiązywała od 17.11. Całość jest dostępna tutaj.





5. Kaufland. Gazetka obowiązuje od 13.11. Całość dostępna jest tutaj.




6. Carrefour. Obowiązuje od 12.11. Całość jest dostępna tutaj.

Viewer_big_1h46v1-00


7. Tesco. Idealne dekoracje i prezenty. Obowiązuje od 6.11. Całość dostępna jest tutaj.




8. Tesco. Obowiązuje od 13.11. Cała gazetka dostępna jest tutaj.





9. Pepco. Obowiązuje od 14.11. Całość dostępna jest tutaj.





10. Auchan. Obowiązuje od 13.11. Całość dostępna jest tutaj.










14 komentarzy:

  1. Czuję, że mój portfel tego nie wytrzyma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Planuję mojemu malcowi kupić cos na święta w Biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo zauważyłam śliczne świece z szkle z pokrywką i tanie w tesco :))

    OdpowiedzUsuń
  4. czuję powiew świąt, biedronka ma super ofertę

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszki z F&F i te świeczuszki w słojach- rewelka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Pepco ;) a w Tesco też widzę , że fajne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. kilka nowości do nowego domku zakupię w Tesco i Pepco zapewne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. udaję że nie ma reklam i promocji:D

    OdpowiedzUsuń
  9. O, ale świetny zestaw do aromaterapii z Lidla <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tego wszystkiego ;) sklepu kuszą na potęgę, nie wiadomo na co patrzeć :D
    Mnie zauroczyły misie i ciekawi mnie limitowany, świąteczny zapach z Biedronki produktów April ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)