poniedziałek, 20 sierpnia 2018

Garnier, Moisture + Aqua Bomb, maska kompres super nawilżenie i wygładzenie

Witajcie :)

Dzisiaj zapraszam Was na recenzję Skin Naturals Moisture+Aqua Bomb intensywnie nawilżającej płóciennej maseczki od Garnier.

 

Wzbogacona ekstraktem z granatu, kwasem hialuronowym i serum nawilżającym bomba skuteczności dla skóry odwodnionej. Nawilża skórę i odpowiada na jej potrzeby, oferując efekt skutecznego nawodnienia, dodaje blasku, a drobne zmarszczki wydają się zredukowane.

 

 
 

Maseczka jest o kształcie płachty i posiada dwie strony - białą oraz niebieską.
Na twarz musimy ją nałożyć w ten sposób, aby niebieska warstwa była na zewnątrz, ponieważ musimy ją ściągnąć, a pod spodem zostaje biała warstwa.
Tkanina jest sporej wielkości, ale dobrze dopasowuje się do twarzy i nie spada z niej.
Bardzo zaskoczył mnie fakt, że jest ona naprawdę mocno nasączona, w opakowaniu zostaje jeszcze sporo produktu.
Maseczka daje bardzo przyjemny chłód, który jest obecny do samego jej usunięcia. Idealnie nadaje się zatem na upalne dni.
Producent zaleca trzymanie jej 15 minut, ja ją miałam na twarzy troszkę dłużej. Mimo wszystko nie wystąpił dyskomfort ani żadne podrażnienie skóry.
Maska bardzo dobrze nawilża skórę, żadne suche skórki nie mają z nią szans. Właściciele suchej i odwodnionej skóry będą bardzo zadowoleni.
Ponadto wygładza, zostawia skórę miękką i delikatną.
Nie podrażniła mnie ani nie uczuliła.
 
Kosztuje ok. 8 zł i dostępna jest np. na https://www.iperfumy.pl/
 


 

2 komentarze:

  1. kilka razy zerkałam na tą maseczkę, ale jeszcze nie zdecydowałam się na jej kupno;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam zieloną, ale dla mnie wypadła bez szału.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)