poniedziałek, 30 lipca 2018

Rimmel, matujący krem BB 9w1

Witajcie :)
 
W dzisiejszym poście przedstawię matujący krem BB od Rimmel.

 


Matujący BB Cream o 9 właściwościach upiększających:
- zmniejsza widoczność porów,
- wyrównuje koloryt skóry,
- działa matująco,
 - kontroluje wydzielanie sebum,
- wygładza skórę,
- łagodzi podrażnienia,
 - minimalizuje cienie pod oczami,
- zapobiega powstawaniu przebarwień,
- zapewnia krycie przez cały dzień.
Formuła oil - free.
 
 

 
Krem BB znajduje się w plastikowej, odkręcanej tubce o pojemności 30 ml.
Do wyboru są dwa odcienie - light oraz medium. Ja skusiłam się na odcień light, który mimo tego, że wydaje się dość ciemny, to dobrze dopasowuje się do mojej jasnej skóry.
 

 
Przyjemnie pachnie, ale na skórze zapach nie utrzymuje się, dlatego nikomu nie powinno to przeszkadzać.
Ma odpowiednią konsystencję, dzięki czemu dobrze aplikuje się na twarzy.
Jak na krem BB bardzo dobrze kryje, wyrównuje koloryt skóry, wygładza ją.
Po jego użyciu skóra nie jest mocno matowa, ale satynowa, czyli daje taki efekt, jaki lubię.
Moja twarz lubi przetłuszczać się w strefie T, ale z pomocą odpowiedniego pudru nie dzieje się to zbyt szybko.
Na mojej skórze utrzymuje się praktycznie do samego demakijażu, a testowałam go ostatnio przy ekstremalnych warunkach pogodowych w pracy i wytrzymał ponad 12 h.
Nie podrażnił mnie ani nie uczulił.
Jest bardzo wydajny.
 
Kosztuje ok. 25 zł i dostępny jest np. na https://www.iperfumy.pl/

 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)