piątek, 31 sierpnia 2018

Bielenda, Matt Booster Jelly Mask, żelowa maseczka normalizująco-matująca

Witajcie :)
 
Dzisiaj zapraszam Was na recenzję maseczki Jelly Mask Matt Booster normalizująco-matującej do skóry tłustej i mieszanej od Bielenda.
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
Maseczka znajduje się w saszetce o pojemności 8 g.
Ma postać żelu o pomarańczowym kolorze.
Jeśli chodzi o zapach, to jest on bardzo świeży, cytrusowy, przyjemny i nie powinien nikomu przeszkadzać.
Według zaleceń producenta należy trzymać ją na skórze twarzy przez 20 minut i tak też zrobiłam.
Maseczka nie zastyga, a więc nie ma nieprzyjemnego uczucia ściągnięcia.
Po jej zmyciu skóra twarzy stała się rozjaśniona, wygładzona i delikatna w dotyku.
Nie świeciła się przez dłuższy czas.
Nie podrażniła mnie ani nie uczuliła.
 
Kosztuje ok. 3 zł i dostępna jest np. na https://www.iperfumy.pl/
 
 
 





2 komentarze:

  1. miałam różową wersje ale szału nie było

    OdpowiedzUsuń
  2. Działanie maseczki wydaje się być przyjemne. Szkoda tylko, że nie zasycha, uwielbiam maski peel-off :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)