poniedziałek, 23 lipca 2018

Avon, Always, woda perfumowana

Witajcie :)
 
Dzisiaj zapraszam Was na recenzję wody perfumowanej Always od Avon. Za czasów nastoletnich bardzo lubiłam ten zapach. Czy po tylu latach moja opinia uległa zmianie?
 
 
 
Always przeznaczony jest dla kobiety pełnej miłości.  Zapach sławiący piękno życia i pełen miłości.
 
 Kategoria: kwiatowo-owocowa.
 
 Nuty zapachowe:
 nuta głowy: owoc karamboli, kiwi, jaśminowa herbata
 nuta serca: lilia, żółty tulipan, nieśmiertelnik
 nuta bazy: bambus, dąb jedwabny.
 
Woda perfumowana znajduje się w szklanej, porządnej buteleczce o pojemności 50 ml.
Jak już wyżej pisałam używałam tego zapachu jeszcze za czasów, gdy byłam nastolatką. Wtedy bardzo mi się podobał, więc postanowiłam odświeżyć z nim znajomość po tylu latach i muszę przyznać, że nie żałuję. Nadal podoba mi się tak jak dawniej.
Zapach kojarzy mi się z wiosną. Jest świeży, kwiatowy, z cytrusową nutą.
Jest dość mocny i intensywny, ale nie przytłacza, ani nie dusi.
Utrzymuje się prawie cały dzień i jest także wyczuwalny przez otoczenie, ponieważ nieraz dostaję komplementy, że ładnie pachnę.
 
A Wy, znacie ten zapach? :)
 
Kosztuje 59 zł i dostępny jest np. na https://www.iperfumy.pl/
 

 
 



2 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam żadnego zapachu z tej serii, ale najbardziej ciekawi mnie Today i kilka jego flankerów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go, ale jakoś za bardzo wyczuwam tu jaśmin i przez to średnio mi się podoba :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)