wtorek, 26 czerwca 2018

Avon, Bubble Bath, płyn do kąpieli czekolada i pomarańcza

Witajcie :)
 
Dzisiaj zapraszam Was na recenzję płynu do kąpieli o zapachu czekolady i pomarańczy od Avon.
 
 
 
Płyn do kąpieli Pomarańcza i Czekolada odświeży Twoje ciało, zapewniając mu głęboki relaks podczas kąpieli. Nowa, ulepszona formuła płynu jest teraz delikatniejsza i może być również stosowana do kąpieli dzieci. Płyn do kąpieli Avon wytwarza bogatą, gęstą pianę, która otuli Twoje zmysły. Odpowiednio dobrana kompozycja zapachowa czekolady i pomarańczy zapewni Ci błogie chwile odprężenia. Urocze opakowanie płynu będzie się pięknie prezentować we wnętrzu Twojej łazienki.
 
 
 
 
Płyn znajduje się w opakowaniu o pojemności 250 ml.
Muszę przyznać, że miś jest bardzo słodki i z pewnością przyciąga wzrok ;)
Otwór dozujący jest odpowiedniej wielkości, więc nie wydostanie się nam zbyt dużo produktu.
Ma dość gęstą konsystencję, a jego zapach bardzo przypadł mi do gustu. Kojarzy mi się z pomarańczową galaretką w czekoladzie. Nie jest zbyt przesłodzony, ale owocowy i świeży.
Dobrze się pieni, ja używam go jako żelu pod prysznic, dzięki czemu będzie bardziej wydajny.
Nie wysusza skóry.
Nie podrażnił mnie ani nie uczulił.
 
Kosztuje ok. 14 zł i dostępny jest np. na https://www.iperfumy.pl/
 
 
 


4 komentarze:

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)