środa, 22 stycznia 2014

Pamięć 1 od Akademii Umysłu

Witajcie :)

Dzisiaj chciałabym przedstawić kolejny program z serii Akademia Umysłu, jaki miałam przyjemność i okazję przetestować. Tym razem wybór padł na Pamięć 1. Chciałam porównać go sobie z programem Pamięć 2 :)

Standardowo grę możemy rozpocząć od rozgrzewki, której zadaniem jest przygotowanie nas do dalszych ćwiczeń.



Draperię możemy dostosować do własnych potrzeb, tak jak było to w przypadku pozostałych programów. Ja tym razem jako tło wybrałam sobie liście ;)

Oprócz rozgrzewki do wyboru mamy jeszcze 14 innych ćwiczeń. W zależności od tego, jak idzie nam trenowanie naszej pamięci, możemy dopasować sobie stopień trudności.

Ponadto przy każdym ćwiczeniu jest jego szczegółowy opis.

1. Połącz pary




2. Zliczanie symboli





3. Uzupełnij obrazki







4. Zapamiętaj znaki







5. Kolejność obrazków







6. Telefony







7. Kalendarz








8. Sumki







9. Wskaż ciąg







10. Matryce







11. Cyfrówka







12. Spirale







13. Karty - kolory







14. Słówka










Z programu tego, tak jak i z poprzednich jestem bardzo zadowolona, bo wiem, że siedząc przy komputerze i grając nie marnuję czasu, tylko wykorzystuję go w praktyczny sposób, a tym samym ćwiczę swoją pamięć :)

Ćwiczenia te mogą być świetnym przygotowaniem przed maturą czy też innymi egzaminami.

Podobne ćwiczenia znajdują się również w programach edukacyjnych przeznaczonych dla szkół podstawowych - Akademia Umysłu Uczeń EDU. Więcej informacji pod tym linkiem.


Uwaga :)

Dla swoich Fanów i Klientów Akademia Umysłu przygotowała nietypową promocję na programy :)
Wystarczy wejść na stronę http://www.akademia-umyslu.pl/, gdzie czeka niespodzianka.

Złożenie postanowienia noworocznego "Będę dbać o kondycję umysłu" nie tylko zachęci do poświęcenia większej uwagi dbania o szare komórki, ale spowoduje naliczenie rabatu 30% na programy w sklepie internetowym :)
Promocja trwa do 2.02 br.







9 komentarzy:

  1. Ciekawy sposób na trenowanie umysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam Pamięć 2 i chwalę sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, że wszyscy teraz mają te gry, tylko ja nie! :( Ale w moim laptopiku i tak nie mam napędu na CD :P musiałabym u mojego na lapku siedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem czy mojemu TŻ by pomogły takie programy, on ma tragiczną pamieć...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam pamiec dziurawa jak ser i dobra tylko na chwile, albo kiedy na czyms mocno mi zalezy :P Ciekawe czy takie cwiczenia spisalyby sie u mnie dostatecznie, bo sadze, ze malo co jest mi w stanie pomoc :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam całą serię tych ćwiczeń :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)