piątek, 20 grudnia 2013

Arganowy duet do włosów od Eveline

Witajcie :)

Dzisiaj powiem parę słów na temat dwóch produktów do włosów Eveline. Będzie to arganowy szampon 8w1 oraz arganowa maska 8w1.




Szampon

Co nam mówi producent?





Skład:



Co mówię ja?

Szampon znajduje się w plastikowej buteleczce zamykanej na klik o pojemności 150 ml.
Jest ona bardzo ciemna, więc nie można kontrolować ilości zużytego produktu.
Produkt dodatkowo zapakowany jest w kartonik, na którym znajdziemy wszystkie ważne informacje.
Jego konsystencja jest gęsta, a zapach łudząco przypominający marcepan. Bardzo mi przypadł do gustu.



Dobrze się pieni, oczyszcza włosy i sprawia, że stają się miękkie i delikatne w dotyku.
Nie plącze, nie obciąża i nie przetłuszcza włosów.

Maska

Co nam mówi producent?




Skład:




Co mówię ja?

Maska znajduje się w plastikowym opakowaniu o pojemności 500 ml.
Jej konsystencja jest gęsta, a swym kolorem przypomina mi musztardę ;)



Zapach ma bardzo przyjemny, słodkawy, który utrzymuje się dość długo na włosach.
Nie obciąża ich, ani nie przetłuszcza, więc jestem bardzo zadowolona, bo większość masek sprawia, że na drugi dzień wyglądają już na nieświeże.
Pomimo tego, że na opakowaniu znajduje się informacja, aby trzymać ją na włosach ok. 3-5 minut, to ja zawsze spłukuję ją dopiero po ok. 20-25 minutach.
Po spłukaniu stają się one miękkie i delikatne, a fale są podkreślone.
Maska jest wydajna, bo na jedną aplikację używam jej sporo, a ubytek jest niewielki.




Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl w ramach współpracy z Klubem Kejt.



Fakt ten nie miał wpływu na moją opinię.



15 komentarzy:

  1. Maska mnie kusi już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba skuszę się na maskę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale maska ma długi skład :D

    OdpowiedzUsuń
  4. na maskę mogłabym się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem przyjemny ten duecik :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie mam zapas masek i szamponów na dłuuugi czas :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hey I like your post ! Visit Traffic Reloaded Review
    Empire hockey games

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam olej arganowy do wszystkiego i we wszystkim ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam z tej linii olejek do włosów. Niestety nie zauroczył mnie. Stosowałam 2 pompki to mi przetłuszczał mega włosy po kilku godzinach. teraz stosuje jedna i szału nie ma. Nie wiem po co producent dał olejek w tak dużym opakowaniu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)