piątek, 21 grudnia 2018

Dermacol, Aroma Ritual, energizujący żel pod prysznic

Witajcie :)

 
 
 
Przeznaczony do codziennego mycia wszystkich rodzajów skóry. Posiada energetyczny zapach grejpfruta, który złagodzi stres oraz ukoi zmysły. Produkt został wzbogacony o oczyszczający i łagodzący olejek grejpfrutowy.
 
 
 
 
 
Żel znajduje się w plastikowej tubce o pojemności 250 ml.
Jest ona zamykana na klik, nic się nie zacina.
Jego konsystencja jest odpowiednia, nic nie przelewa się pomiędzy palcami.
Jeśli chodzi o zapach, to jest on po prostu cudowny. Żel pachnie soczyście, owocowo, świeżo. Z pewnością doda energii w te zimowe wieczory. Nie jest chemiczny, wręcz przeciwnie, zapach różowego grapefruita został w nim idealnie odwzorowany, a ponadto utrzymuje się przez jakiś czas na skórze.
Dość dobrze się pieni, oczyszcza skórę, nie wysusza jej. Po jego użyciu nie miałam uczucia ściągnięcia i nie musiałam natychmiast sięgać po balsam do ciała.
Nie podrażnił mnie ani nie uczulił.
 
Dostępny jest np. na iperfumy by Notino


 
 


1 komentarz:

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)