środa, 19 grudnia 2018

Bielenda, multiwitaminowa esencja do cery mieszanej

Witajcie :)

Dzisiejszą bohaterką mojej recenzji będzie Multi Essence 4w1 multiwitaminowa esencja do skóry mieszanej od Bielenda.


 
 

 
 
 
 
Esencja znajduje się w plastikowej buteleczce o pojemności 200 ml.
Zamykana jest na klik, nic się nie zacina.
Jej zapach jest przyjemny, odświeżający, jakby troszkę perfumowany. Jednak nie przeszkadza mi to, bo nie jest w żaden sposób drażniący.
Esencję stosuję zazwyczaj rano oraz wieczorem po demakijażu i oczyszczeniu mojej skóry.
Po jej użyciu cera jest odświeżona, wygładzona, nawilżona, błyszczenie jest zmniejszone, a ewentualne zaczerwienienia złagodzone.
Usuwa pozostałości po demakijażu i mimo, że producent zaleca omijać okolice oczu, to gdy czasem zdarzy mi się przetrzeć nią powieki nic mnie nie szczypie ani nie piecze.
Nie pozostawia po sobie tłustej czy lepiącej warstwy.
Esencja nie podrażniła mnie ani nie uczuliła.
 
Dostępna jest np. na iperfumy by Notino
 
 




1 komentarz:

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)