środa, 31 stycznia 2018

Under Twenty, puder matujący o działaniu antybakteryjnym

Witajcie :)

Dzisiaj postanowiłam przedstawić swoją opinię na temat pudru Anti Acne! od Under Twenty.

 

 
 

 Puder znajduje się w plastikowym, przezroczystym opakowaniu, dzięki któremu możemy zobaczyć jego odcień bez konieczności otwierania.
Gramatura pudru wynosi 6 g.
Posiada tłoczenie, które muszę przyznać bardzo interesująco wygląda.
 

 
Puder pachnie delikatnie, bardzo przyjemnie.
Dobrze rozprowadza się po skórze, nie podkreśla ewentualnych suchych skórek, nie tworzy efektu maski.
Bardzo ładnie dopasowuje się do kolorytu cery.
Moja skóra ma skłonność do nadmiernego przetłuszczania się, zwłaszcza w strefie T. Puder bardzo ładnie ją wygładza i matuje na kilka godzin.
Nie podrażnił mnie ani nie uczulił.
 
 
Kosztuje ok. 14 zł i dostępny jest np. na https://www.iperfumy.pl/
 

 
 

2 komentarze:

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)