sobota, 20 stycznia 2018

Farmona, Tutti Frutti, masło do ciała karmel & cynamon

Witajcie :)
 
Dzisiaj zapraszam Was na recenzję masła do ciała Tutti Frutti karmel i cynamon od Farmony.
 
 
 
 
 
 
Masło znajduje się w plastikowym, odkręcanym słoiczku o pojemności 275 ml.
Jego konsystencja jest gęsta, treściwa jak na masło przystało, ale bardzo dobrze rozprowadza się na skórze.
Jeśli chodzi o zapach, to muszę przyznać, że bardzo przypadł mi do gustu. Jest intensywny, mocny, otulający i rozgrzewający. Jednym słowem idealny na jesienno-zimowe wieczory. Dość długo utrzymuje się na skórze, a po jego użyciu pachnie nawet dłuższy czas w łazience, o czym świadczy fakt, że jak po kąpieli mój narzeczony wszedł do łazienki od razu zapytał co tak ładnie intensywnie pachnie. Polecam go osobom, które lubią takie mocne połączenie zapachowe, bo jeśli jesteście fankami delikatnych zapachów, to u Was niestety może się nie sprawdzić.
Bardzo dobrze nawilża skórę, sprawia, że staje się ona miękka i delikatna.
Nie pozostawia po sobie tłustej, lepkiej warstwy.
Nie podrażnił mnie ani nie uczulił.
Jest również wydajny.
 
Dostępny jest np. na https://www.iperfumy.pl/

 
 

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam serię tutti frutti ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach musi być ciekawy, idealny na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem bardzo ciekawa jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś masło do ciała z Farmony i bardzo dobrze mi się sprawdzało. Ale tej wersji nie próbowałam, ale brzmi ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)