czwartek, 29 czerwca 2017

Playboy, Play it Lovely, dezodorant z atomizerem

Witajcie :)
 
Za niedługo muszę szykować się do pracy, w której będę do 23.30, ale jeszcze postanowiłam napisać swoją opinię na temat dezodorantu z atomizerem Play it Lovely od Playboy.
 
 
 
Kto powiedział, że to mężczyźni powinni robić pierwszy krok?
 W każdej kobiecie jest Uwodzicielka... W Świecie Playboya ? uwodzenie to gra!
 Mogą w nią grać również KOBIETY!
 
 Nuty zapachowe:
 nuta głowy: cytryna, jeżyna, gruszka
 nuta serca: orchidea, dzwonek, tuberoza
 nuta bazy: ambra, paczula, bób tonka
 
 
 
 
Dezodorant znajduje się w szklanej buteleczce z atomizerem o pojemności 75 ml.
Nic się nie zacina, nie ma żadnych problemów z użytkowaniem.
Zapach jest kwiatowo-owocowy, czyli taki, jaki lubię.
Jest lekki, świeży, bardzo dziewczęcy.
W żadnym wypadku nie jest mdły czy też przytłaczający, nie przysparza o ból głowy.
Na skórze nie utrzymuje się zbyt długo, ale na ubraniach potrafi pachnieć do 2 dni.
Myślę, że przypadnie do gustu osobom, które nie lubię zbyt mocnych i intensywnych zapachów.
 
Na iperfumy.pl kosztuje ok. 15 zł
 
 
 
 
 
 

3 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam zapachów playboy, super że ten jest lekki i odświeżający

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam już styczność z zapachami Playboy, jednak z tego co pamiętam to u mnie się nie spisały, nie są zbyt trwałe niestety.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)