niedziela, 28 sierpnia 2016

Adidas, Natural Vitality, dezodorant z atomizerem

Witajcie :)

Jak każda kobieta uwielbiam otaczać się zapachami. W mojej kolekcji znajduje się bardzo dużo różnych buteleczek perfum. Dzisiaj przedstawię dezodorant z atomizerem Natural Vitality od Adidas.



Adidas Natural Vitality to propozycja dla młodych, spontanicznych kobiet, którym sport dostarcza radości życia i przyjemności. Od zapachu oczekują, że będzie taki jak one: radosny, harmonijny, pełen energii. Nowoczesność, dynamikę i młodzieńczość zapachu podkreśla elegancki fioletowy kolor opakowania. 

Nuta głowy: pomarańcza, jabłko, liść pomidora, liczi 
Nuta serca: magnolia, arbuz, kwiat lotosu, kwiat osmantusa 
Nuta bazy: drzewo sandałowe, cyprysik hinoki


Dezodorant znajduje się w szklanej buteleczce z atomizerem o pojemności 75 ml.
Nic się nie zacina i można aplikować odpowiednią ilość produktu.


Zapach należy do kategorii kwiatowo-owocowej, czyli takiej, jaką lubię najbardziej.
Jest bardzo przyjemny, lekki i świeży.
Nadaje się zwłaszcza na okres wiosenno-letni, wtedy nas z pewnością orzeźwi i doda energii.
Nie jest ani duszący ani mdły, nie przyprawia o ból głowy.
W porównaniu do innych zapachów Adidas, które miałam okazję poznać, ten jest bardziej wyrazisty i drapieżny.
Na mojej skórze utrzymuje się do kilku godzin, ale na ubraniach czy na włosach do samego wieczora.

Na iperfumy.pl kosztuje ok. 15 zł




6 komentarzy:

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)