czwartek, 12 września 2013

Hipoalergiczne pomadki do ust Pierre Rene

Post zaplanowany.

Witajcie :)

Dzisiaj przedstawię Wam dwie pomadki do ust Pierre Rene, które otrzymałam już dość dawno od abc-uroda



Co nam mówi producent?

W 100% hipoalergiczna pomadka do ust o balsamicznej formule z właściwościami odżywczymi i odmładzającymi ! Koktajl ceramidów, witamin oraz ekstraktu ze słonecznika uelastycznia, wygładza i nawilża delikatną skórę ust zapewniając "ANTI-AGEING EFFECT". Gwarantuje długotrwały i najmodniejszy makijaż, przyjemny zapach, pielęgnację i ochronę.

Co mówię ja?

Pomadki znajdują się w małym, solidnym opakowaniu o pojemności 4,8 g.
Z drugiej strony opakowanie to jest przezroczyste i można zobaczyć ich rzeczywisty odcień.





Posiadam dość jasne kolorki lecz dostępnych jest 16 odcieni więc z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie.




Pomadki mają fajną kremową konsystencję, dobrze rozprowadzają się na ustach, nie wysuszają ich ani nie podkreślają suchych skórek.
Mają bardzo przyjemny, słodkawy zapach, który nie jest drażniący i nie utrzymuje się zbyt długo.
Jeśli chodzi o trwałość to utrzymują się na ustach od 1- 2 h bez jedzenia i picia a gdy schodzą to lubią się rolować.
Nie wysuszają ust lecz je delikatnie nawilżają.

Podsumowując jestem z nich zadowolona pomimo tego, że nie należą do trwałych to ich kremowa konsystencja, przyjemna aplikacja i nawilżenie ust przemawiają za nimi :)


Kosztują 9,50 zł.

Dostępne np. tutaj.


 

22 komentarze:

  1. bardzo podob mi się numerek 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę się doczekać, kiedy tylko zdejmę aparat i będę mogla nosić takie kolorki na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja mam taką pomadkę w kolorze jakby jasnego fioletu ? Świetna jest :)
    Ja widziałam,ze cenowo różnie wychodza,zależy w jakim sklepie /droższe widziałam / .

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądają fajnie, szczególnie 5:) faktycznie widać, ze mają taką lekką konsystencję, nie suchą, ale nawilżającą usta:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie się nie podobają te kolory, nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja z ich oferty nie potrafię wybrać dla siebie nic ciekawego

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się odcienie tych pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się nr 5 :) Ogólnie zaciekawiły mnie te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Numerek 10 jest w moim typie zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory nie w moim stylu, ale jak są hipoalergiczne to mogą byc dla mnie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja osobiście lubię błyszczyki lub pomadki ochronne ;)) .

    OdpowiedzUsuń
  12. Za taką cenę kokosów nie można się spodziewać, ale jakość jest zadowalająca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. całkowicie nie moje kolory, pewnie leżałyby na końcu kosmetyczki :)

    Psychodelax3

    OdpowiedzUsuń
  14. nr 5 najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta o nr 05 bardzo mi się spodobała :) szkoda, że nie pokazałaś efektu na ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)