sobota, 25 lipca 2020

Tahe ORGANIC CARE INTENSIVE, szampon przeciw wypadaniu włosów

Witajcie :)

Dzisiaj zapraszam Was na recenzję szamponu przeciw wypadaniu włosów Tahe.








Szampon znajduje się w plastikowej buteleczce o pojemności 500 ml (do wyboru jest jeszcze wersja 300 ml).
Wygląd opakowania jest prosty, ekologiczny.
Posiada pompkę, dzięki czemu jego używanie bardzo wygodne.
Nic się nie zacina.
Ma odpowiednią konsystencję, która nie jest ani zbyt rzadka ani zbyt gęsta.
Jeśli chodzi o zapach, to jest on mentolowy, bardzo orzeźwiający.
Dobrze się pieni.
Moim problemem od dawna są wypadające włosy. Ostatnio w wyniku dużej ilości stresu ich stan znacznie się pogorszył, a wypadanie nasiliło się.
Pokładałam duże nadzieje w tym szamponie i... muszę przyznać, że nie zawiodłam się.
Wypadanie włosów nie zostało w 100% zahamowane (ale nie zużyłam jeszcze całej buteleczki), jednak w dużej mierze ograniczone, co jak dla mnie jest bardzo zadowalającym wynikiem porównując do tego co było.
Niestety moim dodatkowym problemem jeśli chodzi o włosy jest ich skłonność do szybkiego przetłuszczania się i muszę je myć codziennie, a szampon ten niestety dodatkowo to wzmaga. 
Dlatego nie mogę go używać każdego dnia, bo wyglądałabym jakbym nie myła włosów.
Jest to jedyny minus do jakiego mogę się przyczepić, ale myślę, że osoby, które nie mają z tym problemu będą zadowolone.
Szampon nie podrażnił mnie ani nie uczulił.

 Kosztuje ok. 68 zł i dostępny jest na https://www.fryzomania.pl/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)