sobota, 28 kwietnia 2018

C-THRU, Glamorous, dezodorant z atomizerem

Witajcie :)
 
Dzisiaj zapraszam Was na recenzję dezodorantu z atomizerem Glamorous od C-THRU.
 
 
 
Nowy zapach C-Thru Glamorous to nowoczesny, elegancki i wyrafinowany zapach pożądania. Świeżość owoców takich jak cytryna i jabłko miesza się z zapachem kwiatów jaśminu, bzu i konwalii. Dopełnia go bursztyn i cedr. Nowy zapach C-Thru podkreśla blask nowoczesnej kobiety.
 
 Nuta głowy: cytryna, jabłko, bluszcz.
 Nuta serca: bez, konwalia, jaśmin.
 Nuta bazowa: cedr, bursztyn.
 
 
 
 
 
Dezodorant znajduje się w szklanej buteleczce o pojemności 75 ml.
Atomizer jest wygodny, nie zacina się i dozuje odpowiednią ilość produktu.
Jest to zapach kwiatowo-owocowy, czyli taki, jakie lubię najbardziej.
Przetestowałam już sporo wersji C-THRU i Glamorous należy do tych, które przypadły mi najbardziej do gustu.
Na początku wyłaniają się orzeźwiające nuty owocowe, a później kwiaty jaśminu, bzu i konwalii.
Jest to bardzo przyjemny zapach, idealnie nadaje się na wiosnę i lato.
Na skórze utrzymuje się ok. 3 godzin, ale spryskane nim ubrania pachną cały dzień.
 
Dostępny jest np. na https://www.iperfumy.pl/
 
 
 


2 komentarze:

  1. Lubię zapachy tej marki ;) Jednym z moich ulubionych jest zielony ;) Tego chyba jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tej wersji nie znam.
    Ale powącham przy okazji.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)