niedziela, 20 sierpnia 2017

Garnier, regenerujący krem do rąk

Witajcie :)
 
W dzisiejszym poście chciałabym zaprezentować regenerujący krem do rąk od Garnier.
 
 
 
 
 
 
 
Krem znajduje się w zakręcanej, plastikowej tubce o pojemności 100 ml.
Muszę przyznać, że bardzo przypadł mi do gustu jego zapach, który dość długo utrzymuje się na dłoniach.
Ma dość gęstą konsystencję, ale nie ma żadnych problemów z jego rozsmarowaniem, a i wchłania się również bardzo szybko, nie pozostawiając po sobie tłustej, lepkiej warstwy.
 
 
Bardzo dobrze nawilża i sprawia, że dłonie stają się miękkie i wygładzone.
Jak już wyżej wspomniałam bardzo szybko się wchłania dzięki czemu po posmarowaniu rąk szybko możemy przejść do wykonywanych wcześniej czynności.
Idealnie nadaje się na okres jesienno-zimowy, ponieważ dzięki swoim silnym właściwościom nawilżającym i regenerującym świetnie chroni dłonie przed przesuszeniem.
Nie podrażnił mnie ani nie uczulił.
 
Dostępny jest np. na https://www.iperfumy.pl/i kosztuje ok. 10 zł
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

5 komentarzy:

  1. w czasach licealnych ponad 10 lat temu używałam tylko produktów Garnier, teraz już całkiem o nich zapomniałam ale muszę sobie przypomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem przyjemny jest ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację, ten krem wchłania się błyskawicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety za nim nie przepadam, ale każdy ma inne potrzeby i inne wymagania:D

    Pozdrawiam
    https://madziooszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)