niedziela, 28 maja 2017

Bielenda, tonik matujący, ogórek i limonka

Witajcie :)
 
W dzisiejszym poście chciałabym zaprezentować tonik matujący ogórek i limonka od Bielenda.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tonik znajduje się w plastikowym opakowaniu o pojemności 200 ml.
Buteleczka jest przezroczysta zamykana na klik. Nic się nie zacina.
Dozownik jest wygodny i nie wylewa zbyt dużo toniku, dzięki czemu nic się nie marnuje.
Jego kolor jest zielonkawy, co widać również na płatku kosmetycznym.
Zapach ma bardzo przyjemny i orzeźwiający, ale nie jest on zbyt intensywny, więc nie sądzę, że będzie komuś przeszkadzać.
Tonik oczyszcza skórę, odświeża ją, a także matuje, co przy mojej skórze jest bardzo ważne.
Przyspiesza gojenie ewentualnych wyprysków i sprawia, że rozszerzone pory są mniej widoczne.
Nie wysusza skóry, nie powoduje uczucia ściągnięcia.
Nie podrażnił mnie ani nie uczulił.
 
Kosztuje ok. 11 zł i dostępny jest np. na iperfumy.pl
 
 
 
 
 
 


 
 

5 komentarzy:

  1. Ciekawy tonik, lubię kosmetyki z Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bielenda ma świetne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio bardzo polubiłam się z Bielendą. Zapach tego toniku pewnie będzie świetny na lato. Szkoda, że mam skórę suchą i działanie kompletnie nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt, dobrze wspominam tonik ogórkowy Ziai, więc i po ten chętnie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kosmetyki z ogoreczkiem. Ogórki w sumie tez!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)