poniedziałek, 30 stycznia 2017

Ziaja, oczyszczający tonik do skóry tłustej i mieszanej

Witajcie :)
 
Obecnie wyjechałam za granicę do pracy, także mam utrudniony dostęp do internetu, z tego względu, że jest on limitowany, ale w miarę mozliwości postaram się tu zaglądać.
 
Na dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję oczyszczającego toniku do twarzy do skóry tłustej i mieszanej firmy Ziaja.

 
 
 
Ziaja Bezalkoholowy tonik Ogórek z prowitaminą B5 (D-panthenolem) oraz wyciągiem z miąższu z ogórka, bogatym w kwasy organiczne, enzymy, mikropierwiastki i siarkę.
Działanie Toniku Ogórek Ziaja:
- Łagodnie oczyszcza naskórek.
- Doskonale nawilża i tonizuje skórę.
- Wykazuje skuteczne działanie kojące.
- Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych
 
 
 

 
Tonik znajduje się w plastikowej buteleczce o pojemności 200 ml.
Nie jest ona przezroczysta.
Posiada odpowiedniej wielkości otwór dozujący, dzięki czemu możemy zaaplikować na wacik tyle toniku, ile potrzebujemy, bez zbędnego marnowania produktu.
Ma delikatny, przyjemny zapach, który nie utrzymuje się na skórze.
Dobrze oczyszcza, nie pozostawia po sobie tłustej, nieprzyjemnej lepkiej warstwy.
Usuwa ewentualne pozostałości po makijażu.
Pozostawia uczucie komfortu i odświeżenia.
Nie wysusza, a wręcz przeciwnie, delikatnie nawilża.
Nie podrażnił mnie ani nie uczulił.
Jest również bardzo wydajny.

 
Na iperfumy.pl kosztuje ok. 5,50 zł
 
 

3 komentarze:

  1. Nigdy go nie miałam, z Ziają mi zazwyczaj nie po drodze, choć wyjątkiem jest nowa seria Antyoksydacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. သတင်းအချက်အလက်အတှကျကြေးဇူးတငျဆေးဖက်ဝင်အပင်များ Zahra စျေးဝယ်အမြဲတမ်းကျန်းကျန်းမာမာနှင့်စပ်လျဉ်း
    

    Obat Leukimia

    Obat Herbal Kista

    Zahra Herbal

    Obat Jantung Bocor

    Obat Penyubur Kandungan

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)