wtorek, 29 listopada 2016

FlosLek Laboratorium, żel ze świetlikiem lekarskim i babką lancetowatą do powiek i pod oczy

Witajcie :)

Bardzo lubię żele pod oczy marki FlosLek Laboratorium. Tym razem postawiłam na żel ze świetlikiem lekarskim i babką lancetowatą.








Żel znajduje się w słoiczku o pojemności 10 g, który dodatkowo jest zapakowany w kartonowy pojemniczek.
Posiada także folię zabezpieczającą, dzięki czemu mamy pewność, że nikt wcześniej go nie używał.
Produkt nie posiada zapachu.
Jego konsystencja jest żelowa.


Bardzo szybko się wchłania i właściwie zaraz tuż po jego użyciu można przejść do wykonywania ewentualnego makijażu.
Nie pozostawia po sobie lepkiej warstwy.
Żel bardzo dobrze sobie radzi z porannymi podpuchnięciami, odświeża, orzeźwia i przyjemnie chłodzi.
Okolice oczu wyglądają na bardziej wypoczęte.
Jest wydajny, ale należy zwrócić uwagę na to, że jest ważny tylko 3 miesiące po otwarciu.

Na iperfumy.pl kosztuje ok. 10 zł





7 komentarzy:

  1. Bardzo dobry na podrażnione oczy. Używam żeli ze świetlikiem floslek latem

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę miała okazję go wypróbować :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie wypróbuję, zwłaszcza, że cena przyzwoita :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kilka wersji już tych żeli i niestety mi nie odpowiadają :( wolę kremy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za każdy komentarz :)

Jeśli spodobał Ci się mój blog - zaobserwuj.
Z pewnością będzie mi bardzo miło :)